Tak til verdens bedste kunder

kontakt os    36 72 30 11      info@geokon.dk

Det er et stort ansvar at levere et fagsystem til understøttelse af den offentlige miljø- og byggesagsbehandling. Derfor er det yderst vigtigt for os, at I som brugere ved, at I kan få hjælp og sparring fra vores servicekonsulenter, når behovet opstår.

Vi forsøger dog hele tiden at blive bedre. I det sidste års tid har vi målt tilfredsheden med vores supportydelser.

Tilfredshedsundersøgelsen er gjort meget simpel for at få flest mulige tilkendegivelser. Ved afslutning af en supportsag kan man derfor klikke på enten en glad eller en sur smiley. Der er også mulighed for at efterlade en kommentar med uddybende feedback.

Vi får heldigvis oftest en glad smiley og utroligt mange anerkendende og konstruktive kommentarer med på vejen. Når det sker, at vi får en sur smiley, er den oftest ledsaget af et konstruktivt forslag til forbedring.

Begge dele er vi utroligt glade for. Skulderklappet viser, at vi er på rette vej, og de konstruktive kommentarer får os til at blive endnu bedre.

Men hvad blev så resultatet af tilfredshedsundersøgelsen?

Resultatet viser en tilfredshedsgrad på over 95% igennem hele målingsperioden.

Dette er vi utroligt glade og stolte over –  Tak til verdens bedste kunder!

linkedinmaillinkedinmail
rssrss
0 Comments

Kontakt os

Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Sender

Geokon A/S  |  Rødovrevej 11  |  2610 Rødovre  |  CVRnr 15959177  |  36 72 30 11  |  info@geokon.dk

Log in

Forgot your details?