Tak til verdens bedste kunder
Forfatter
Thomas Søndergaard Nielsen
Dato
14. september, 2017
Kategori
Øvrige
Det er et stort ansvar at levere et fagsystem til understøttelse af den offentlige miljø- og byggesagsbehandling. Derfor er det yderst vigtigt for os, at I som brugere ved, at I kan få hjælp og sparring fra vores servicekonsulenter, når behovet opstår.
Vi forsøger dog hele tiden at blive bedre. I det sidste års tid har vi målt tilfredsheden med vores supportydelser.
Tilfredshedsundersøgelsen er gjort meget simpel for at få flest mulige tilkendegivelser. Ved afslutning af en supportsag kan man derfor klikke på enten en glad eller en sur smiley. Der er også mulighed for at efterlade en kommentar med uddybende feedback.
Vi får heldigvis oftest en glad smiley og utroligt mange anerkendende og konstruktive kommentarer med på vejen. Når det sker, at vi får en sur smiley, er den oftest ledsaget af et konstruktivt forslag til forbedring.
Begge dele er vi utroligt glade for. Skulderklappet viser, at vi er på rette vej, og de konstruktive kommentarer får os til at blive endnu bedre.
Men hvad blev så resultatet af tilfredshedsundersøgelsen?
Resultatet viser en tilfredshedsgrad på over 95% igennem hele målingsperioden.
Dette er vi utroligt glade og stolte over – Tak til verdens bedste kunder!