Support

kontakt os    36 72 30 11      info@geokon.dk

Support geokon hjælp

Hos Geokon er du ikke blot et nummer i rækken. Kontakt os, når der er brug for hjælp til det daglige arbejde med GeoEnviron – vores imødekommende supportere sidder klar til at hjælpe dig videre.

Vi har et indgående kendskab til alle vores kunders løsninger og er eksperter i egen software – derfor kan vi yde den målrettede support, som vi gør. Vi bestræber os på at møde brugeren i øjenhøjde og forsøger at løse problemerne med det samme, så arbejdet kan fortsætte.

Har du et akut problem eller spørgsmål om brugen af GeoEnviron, så ring til vores hotline.

Oplever du eventuelt en uhensigtsmæssighed eller fejlmeddelelse i GeoEnviron, bedes du sende en mail til nedenstående adresse.

 

Telefon support:
36 36 29 18

Mandag – onsdag:
9.00 – 16.00

Torsdag:
9.00 – 16.30

Fredag:Support teamviewer
9.00 – 15.00

Mail:
support@geokon.dk

Erfa samarbejde

Vi lægger stor vægt på en løbende og konstruktiv dialog med alle vores brugere – bl.a. via vores Erfa grupper, som spiller en meget vigtig rolle i både udviklingen og forbedringen af vores løsninger, så de altid er tilpasset kommunernes behov. Vi har også udviklet et særligt supportområde på vores online Erfa side, hvor kunderne har direkte adgang til en række hjælpe- og supportfunktioner. Her vil du kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål omkring den daglige brug af GeoEnviron og omkring systemadministrationen.

  • FAQ
  • Manualer
  • Vejledninger

Kontakt os

Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Sender

Geokon A/S  |  Rødovrevej 11  |  2610 Rødovre  |  CVRnr 15959177  |  36 72 30 11  |  info@geokon.dk

Log in

Forgot your details?